tel.: 605 478 896
21. 8. 2010 07:36 Nippon Rod
Jeden z prvních náčrtků vzhledu.

Jeden z prvních náčrtků vzhledu.

Motor dodala Suzuki GSX1150E z roku 86.

Motor dodala Suzuki GSX1150E z roku 86.

Díly kol byly vybrakovány z pěti typů japonských strojů.

Díly kol byly vybrakovány z pěti typů japonských strojů.

Přední kotouč je upravený z GS1000 z r.76(zde před vypálením děr), brzdič je z USA.

Přední kotouč je upravený z GS1000 z r.76(zde před vypálením děr), brzdič je z USA.

Přední vidlice o průměru 43mm pochází ze Suzuki gsxr 750 r roku 91.

Přední vidlice o průměru 43mm pochází ze Suzuki gsxr 750 r roku 91.

Rám byl použit z Yamahy XJR 1200.

Rám byl použit z Yamahy XJR 1200.

Horní trubky byly nahrazeny jednou rourou o průměru 76mm, budou v ní uloženy indukční cívky.

Horní trubky byly nahrazeny jednou rourou o průměru 76mm, budou v ní uloženy indukční cívky.

Připraveno k otypování (v obecní zkušebně).

Připraveno k otypování (v obecní zkušebně).

K omezení vibrací motoru bylo nutné vyrobit jeho pružné zavěšení.

K omezení vibrací motoru bylo nutné vyrobit jeho pružné zavěšení.

Brýle a pružně uložené držáky řídítek byly vyrobeny na CNC.

Brýle a pružně uložené držáky řídítek byly vyrobeny na CNC.

A následně černě eloxovány.

A následně černě eloxovány.

Část dílů zadního kola před...

Část dílů zadního kola před...

...a po svaření

...a po svaření

Po odfrézování přebytečného materiálu bylo nutné sváry začistit.

Po odfrézování přebytečného materiálu bylo nutné sváry začistit.

Některé díly byly odlehčeny, prospěje to i vzhledu.

Některé díly byly odlehčeny, prospěje to i vzhledu.

Povrchová úprava na ráfcích je provedena práškovou barvou.

Povrchová úprava na ráfcích je provedena práškovou barvou.

Pokračujeme v otypování.

Pokračujeme v otypování.

Diodová zadní lampa s polotovarem držáku.

Diodová zadní lampa s polotovarem držáku.

Materiál na osazení řídítek ,včetně japonských rukovětí Three miles.

Materiál na osazení řídítek ,včetně japonských rukovětí Three miles.

Díly kyvné vidlice.

Díly kyvné vidlice.

Výroba podsedlového rámu.

Výroba podsedlového rámu.

Potřeby k výrobě zadního blatníku.

Potřeby k výrobě zadního blatníku.

Vyhlazení tvaru blatníku před jeho olemováním.

Vyhlazení tvaru blatníku před jeho olemováním.

Kryt řetězu je svařen z 1,2mm ocelového plechu.

Kryt řetězu je svařen z 1,2mm ocelového plechu.

Provětrání číslo 3.

Provětrání číslo 3.

Díly k sestavení řídítek.

Díly k sestavení řídítek.

Materiál k výrobě koncovek výfuků: připraveno na dvě varianty.

Materiál k výrobě koncovek výfuků: připraveno na dvě varianty.

Osazení řídítek bylo značně odtučněno a zakulaceno.

Osazení řídítek bylo značně odtučněno a zakulaceno.

Zkouška č.4 proběhla ve znamení sebekritiky.

Zkouška č.4 proběhla ve znamení sebekritiky.