tel.: 605 478 896
12. 11. 2014 21:08 BMW Funcross.
K úpravě byl použit stroj BMW R100, rok výroby 1986.

K úpravě byl použit stroj BMW R100, rok výroby 1986.

První náčrtek vzhledu.

První náčrtek vzhledu.

Hlavní vychytávkou bude použití balónových pneumatik.

Hlavní vychytávkou bude použití balónových pneumatik.

Výkresy pro strojní výrobu.

Výkresy pro strojní výrobu.

Nové duralové brýle s rozšířenou roztečí mají tloušťku 30mm.

Nové duralové brýle s rozšířenou roztečí mají tloušťku 30mm.

Náboj předního kola byl nově vyroben, paprsky a ráfek pocházejí z příslušenství na moto H.D.

Náboj předního kola byl nově vyroben, paprsky a ráfek pocházejí z příslušenství na moto H.D.

Přední pneu má rozměr 130/80-18.

Přední pneu má rozměr 130/80-18.

Původní přístroje po menších úpravách zcela vyhovují.

Původní přístroje po menších úpravách zcela vyhovují.

Rámeček předních světel je z trubky 20×2mm.

Rámeček předních světel je z trubky 20×2mm.

Blatníky byly vyklepány z 1,2mm plechu.

Blatníky byly vyklepány z 1,2mm plechu.

Vyztužení zadní části rámu je nutné kvůli napojení podsedlovky.

Vyztužení zadní části rámu je nutné kvůli napojení podsedlovky.

Ta je vyrobena z přesných bezešvých trubek 28×2,5mm.

Ta je vyrobena z přesných bezešvých trubek 28×2,5mm.

Odklopné sedlo bylo vybaveno uzamykacím mechanismem z Yamahy Vmax.

Odklopné sedlo bylo vybaveno uzamykacím mechanismem z Yamahy Vmax.

Výroba menších dílů: držák baterie, kastlík na nářadí, těleso zadní lampy.

Výroba menších dílů: držák baterie, kastlík na nářadí, těleso zadní lampy.

Kvůli vzhledu bylo nutné kyvnou vidlici prodloužit o 20mm.

Kvůli vzhledu bylo nutné kyvnou vidlici prodloužit o 20mm.

Komorový sběrač výfuku je vyroben z 2mm silného ocelového plechu.

Komorový sběrač výfuku je vyroben z 2mm silného ocelového plechu.

Kolena o průměru 50mm jsou z nerezu, v koncovce je krátký absorpční tlumič.

Kolena o průměru 50mm jsou z nerezu, v koncovce je krátký absorpční tlumič.

Zadní 14" ráfek byl složen ze dvou kol, původem ze Škody 100. Brzdový buben je vyfrézován z originálního kola.

Zadní 14" ráfek byl složen ze dvou kol, původem ze Škody 100. Brzdový buben je vyfrézován z originálního kola.

Prohlubně pro paprsky byly vylisovány zatepla a následně rozvrtány.

Prohlubně pro paprsky byly vylisovány zatepla a následně rozvrtány.

Válce a hlavy byly nalakovány a žebra ručně obroušena, ostatní povrchy motoru byly otryskány a vykartáčovány.

Válce a hlavy byly nalakovány a žebra ručně obroušena, ostatní povrchy motoru byly otryskány a vykartáčovány.

Nová kyvná vidlice s vybočením kardanového převodu. Vzhledem k malým zástavbovým rozměrům bylo řešení velmi zapeklité.

Nová kyvná vidlice s vybočením kardanového převodu. Vzhledem k malým zástavbovým rozměrům bylo řešení velmi zapeklité.

Horní oko tlumiče bylo prodlouženo o 15mm, aby byla zachována potřebná světlá výška.

Horní oko tlumiče bylo prodlouženo o 15mm, aby byla zachována potřebná světlá výška.